工藤探偵事務所

Resarch and Investigation

すべてが消え去った日

Early morning
on January 2nd,
2022.
Everything disappeared.
Even the slightest hope had failed to reach me.
The light that had illuminated only me was gone.
She was gone.
I have lost the core that makes up who I am.
It is difficult to maintain my shell.

The day of the everything gone

すべてが消え去った日

二千二十二年一月二日、早朝。
すべてが消え去った。
わずかな希望さえも届かなかった。
私だけを照らしていた光が消えた。
彼女は逝ってしまった。
私は私という人間を構成する核を失った。
自分の殻を維持するのは難しい。